середа, 13 жовтня 2021 р.

Круглий стіл "Мій край, мій народ, його минуле"


 Напередодні Дня захисника України та Дня козацтва у рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек "Краєзнавство в шкільній бібліотеці: нові традиції та цінності" в Полтавській загальноосвітній школі №38 відбувся круглий стіл "Мій край, мій народ, його минуле". Учні 7-Д та 9-В класу пригадали історію України, починаючи з 964 року, розглянули заснування нашого рідного міста Полтава - духовної столиці України, пройшли цікавий квест "Я люблю Україну" та пригадали кращі цитати про Україну відомих людей нашої Батьківщини.





Сьогодні ми, як ніколи, маємо усвідомлювати свою незалежність, відповідальність перед своєю країною та почуття поваги та вдячності до героїв, що мужньо відстоюють кордони та права нашої держави на сході України.